/jessica

hejhej!! var upptagen igår därav den dåliga uppdateringen :(
men ah, mina kusiner var här och vi hyrde film och köpte godis och sånt i lördags, kolla på filmen och spela kort gjorde vi också. igår spelade vi mer kort och bara slappade framför tvn. sen vid 2 kom det lite gäster och så, vi fikade och sen åkte kusinerna hem och strax därefter åkte dem andra gästerna också hem :)

idag har jag vart på älskade överby! med natta :) köpte en stickad tröja (som jag har 1000000000 redan, but i love it!) i vinrött! en av höstens största färger. nu vill jag bara hitta en mörkblå tröja så är jag nöjd! senapsgult tänker jag inte ens kolla efter, usch! också behöver jag mer jeans, har typ bara 2-3 par som jag kommer använda. och ett par höstskor, men jag tror redan jag har hittat dem! ridsko, kort modell med lite dragkedjor och remmar :) inte alls dyra heller, bara 349 eller nått :)

snart kommer nog mamma hem och då ska vi förhoppningsvis beställa från h&m :D

PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0