/jessica

hejsan hoppsan! ;)
märkte precis att det är en geting här i mitt rum!! :O men pappa ska komma upp och döda den haha. :P
och nu "kliade" jag i ögat med hela näven och märkte att jag hade mascara på mig, där rök dem ögonfransarna! smart jessica.

har haft en bra dag hittills och hoppas ni med har det! har spenderat förmiddagen med natalie, som även fyller år imorgon, grattis! vi skulle ju kolla på match men det blev lite ändrat haha. vi möttes vid macken halv 12 för att egentligen kolla på matchen som börja 12 men det hade vi ingen lust med, haha. så vi satt och pratade i arenan ett tag, cyklade runt lite här och var. sen skulle vi träffa leticia lite snabbt också men hon hade annat för sig just då :) så vi cykla vidare till cykel-lekplatsen och satt där i flera timmar haha. i slutet kom 2 små tjejer som ville cykla med oss (på en sån dära cykel grej, nivet?) och dem berätta massa saker och skit hahaha sen börja jag och natta gapflabba för en rätt tragisk grej men vette fan vad som hände hhahaha, allt skratt kom på samma gång hahaha. jajaja, sen cykla jag hem och åt och nu sitter jag iallafall här uppe på mitt rum och äter neverstop :)

igår var jag ju somsagtpå överby :) skulle kolla på höstskor och sånt men hittade inga :/ meen köpte en väska iallafall! toppen! jag som letade efter en också :) denna gången blev det en håll i er... beige!!! första av alla mina miljontals som inte är svart! :D vet inte om det bli så bra med den färgen men denfår duga :) ska ju dit på måndag igen med natalie också och då får jag fortsätta leta efter skor :)

strax kommer mina kusiner hit till oss och ska stanna över natten. vi hyr väl film och spelar spel och hittar på massa kul antar jag. men pga det så blir det nog inte så mycket uppdatering tyvärr!

vi hörs, PUSS


här kommenterar du :)
Postat av: christine svensson

grym bloggdesign! :D

2011-08-13 @ 21:52:04
URL: http://citi.blogg.se/
Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Sv; Okej :) Vad gör ni denna söndag?

2011-08-14 @ 15:25:50
URL: http://saraklintberg.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0