/jessica

hejsanhejsan! fan vad det ska blåsa då!! när det väl är sol ute ja då ska nått annat förstöra det :(

idag ska jag som sagt till överby med mamma tror johanna skulle med också. fast vi åker senare ikväll, vid halv 5 typ :)

har typ inget att säga haha, men jag ska göra ett nytt sorts inlägg snart. som hamnar i kategorin "five things" (som jag inte har lagt till än ;P) och då skriver man typ 5 grejer ni inte visste, 5 saker jag inte klarar mig utan, 5 saker jag inte klarar mig utan osvosv.. natta: häng på eller skippa :)
lägger upp lite då&då när jag kommer på nått :) första kommer om en stund!

ha en bra dag, PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0