/jessica

förlåt!! datorn har stått avstängd och jag har vart borta dem senaste dagarna!
men har bla träffat nathalie och natalie igår och idag, vi har gjort allt möjligt, ridit polle (som gav mig en flis :(), kollat match, gått runt halva stan, kolla in nya skolan, asssssnygg, spelat kort (jag vann) och massa mer! igår vart jag även inne i stan och klippte mig hon tog en bra bit men det är väl lika bra. kom nyss ut ur duschen efter att jag va och träna också! trevligt.

imorrn har jag en tur till överby med mamma inplanerad. på lördag ska jag kolla på match med natalie, vet inte om nathalie också skulle med men det märker jag ';) sen på lördag kväll får vi gäster som stannar över natten. får se vad ví hittar påå!

nej, nu ska jag kolla på lite kläder på internet, suget är enormt!
PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0