/jess

fick ett ryck till och rensade mina träningskläder som låg i lådan här inne. sen är det massa därute också som jag inte ens orkar se på.. slängde iaf massa t-shirtar och sen massa pjamasar och sånt också, hahah. rätt smart att rensa innan man fyller år. för då kan man ju se vad man ska önska sig i klädväg om man inte bara vill önska sig pengar, som tex linnen, koftor osvosv.. :)

just nu kollar jag på gossip girl som går på 5an. följer det inte sådär jätte noga för jag är aldrig hemma när det sänds på söndagar runt 7 eller nått va?! så då får det bli att kolla lite då&då :)

nu ska jag äta upp mina brownies (är beroende) och sen ta på mig nått snyggare :)

PUSS


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0