inte kul, inte kul alls

hej !

sen sist har jag bara vart i skolan, läkarbesök, vart hemma och lite så.
idag var jag i uddevalla med mamma på en pysselmässa. roligt men jobbigt :o svinvarmt därinne och jag blev trött av och bära saker haha.
har stått att det skulle åska men inget vi hört iaf :D men lite regn har allt kommit.

imorgon blir det kanske att vara med jessica ? ska höras av med henne idag :)

resten av dagen blir det kolla på tv typ och ligga still, har fått en infektion i mitt ena öra, så sjukt stört jobbigt, och det gör ont när man går. när man går ? hur kan örat göra ont när man går lixom? usch, vill bara att den ska försvinna men det lär den väl inte göra på ett bra tag -.- men jag överlever ju. usch.

men nu ska jag ta och kollal ite bloggar och fb och så, har inte gjort det på nån dag, inte bloggar iaf, men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0