homeday

hej på er !

denna dagen har jag bara tatt det lugnt och vart hemma, kollat på tv, film nyss , läst och ätit haha :)
resten av dagen serväl typ likadan ut den med, men det kan vara skönt ibland !

igår  var jag hemma på förmiddagen och sen vid 3 träffade jag massa, bland annat jessica :) roligt var det iaf :) förutom spöregn och åska och blixtrar då men hahah.
vi var 7 st iaf :) och var på kg, i arenan, i a-hallen och kg igen typ ;) sen åkte jag hem vid 7 och då stannade de kvar vid skolan, och då nästan direkt eftre jag gått fick de gå in i skolan och kolla, hur stor är chansen på det lixom ? haha, men vi börjar ju på måndag så får ju se den då ;) längtar inte direkt efter schemat men man får ju träffa alla i klassen igen och börja i en helt ny skola så, haha :) sen när jag kom hem åt jag och kollade på en film, remember me, robert pattinson är ju med i den, den slutade lite konstigt kanske men, helt okej iaf.

imorgon blir det näl på förmiddagen och sen vet jag inte, och på lördag blir det att träffa jessica :D
sen söndag har jag inget bestämt heller, så får se vad som händer och sen börjar ju skolan igen.

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0