hellouu

hej !

idag var jag i skolan och sen fick jag åka till näl på ett "akut" läkarbesök, pga av att jag fått några utslag, som inte ser så bra ut. men nu vet jag vad jag ska göra och så så får vi hoppas att det blir bättre snart :)

idag i skolan var ganska normal, vi hade hemkunskap (elevensval) (min första gång :D eftersom jag gick tidigare påden riktiga hemkunskapen förra veckan) och vi skrev ner förslag på vad man kan göra och sen gjorde vi fruktsallad och åt med glass :) det roliga är att vi är 16 stycken i gruppen tror jag och 15 av oss är från våran klass haha.

sen hade vi so, lunch, engelska, svenska som var lite speciell haha, man skulle skriva en egen fabel, legend, vandringssägen, saga eller nått sånt men kom inte på något att skriva om så satt typ och pratade och försökte komma på nått haha. sen skulle jag ta bussen till näl och de andra hade språk.
sen kom jag hem och om en timma typ ska jag möta sahra :)

igår var jag ju med moa, natalie och jessica och vi såg ju på filmerna, hahah kul var det, lite läskigt ibland men ändå roligt :) sen när jag och jessica skulle cykla hem hade vi verkligen ingen tur alls, kan ju undra vad vi har gjort den gud som sköter regnet, haha nej, men det började spöregna och hagla när vi precis hade börjat cykla. hur mycket otur får man ha lixom? och sen när vi var framme slutade det ju såklart regna, haha aja, jag kan ju säga att jag inte skrattade lite , man kände sig som en dränkt katt och inte fin alls och väääldigt blöt men ändå skrattade jag haha ;)

imorgon blir det skola till 10 i 4 och efter det blir det bio med leticia :) bad teacher bokade nyss biljetter :)

men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0