hellooo

hej!
ingen uppdatering :/
i tisdags åkte jag ju till smögen med leticia, ett par björn borg skor för 250 kom med hem (innan 699) och sen påvägen hem stannade vi på torp en timme typ, men köpte inget mer än en dricka haha :)

igår och förrgår var jag ju med jessica och natalie, roligt var det :)

idag var jag på näl tidigare och sen har jag bara vart hemma. testade att måla en manga figur hahah, eller jag målade av menmen ;)
nu sitter jag då här och väntar på mamma och oliver som har gått för att hämta pizza, mums mums !
men nu ska jag ta och kolla runt lite snabbt på datorn och sen äta pizza, så vi hörs! /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0