godmorgon!

hej !

igår blev det ingen uppdatering för först åkte jag till överby med mamma och oliver och sen var jag med leticia. först var vi bara hemma hos mig och sen åkte vi och köpte en glass och cyklade runt lite. sen åkte vi hem till oss själva och en stund senare åkte vi till roddklubben och badade och solade :) skönt! :)

idag blir det att åka till uddevalla med familjen så kanske blir nått inlägg senare, får se :)

men imorgon blir det ingen uppdatering för då ska jag åka med leticia och hennes familj till fredrikshamn över dagen ! roligt ! ;)

så antingen hörs vi ikväll eller på onsdag /n


här kommenterar du :)
Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Sv; Okej :) Hittade du ngt där?

2011-08-01 @ 17:41:44
URL: http://saraklintberg.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0