godmorgon !

i förrgår var jag ju i uddevalla och när vi kom dit började vi gå till ne strand i stekhet värme, som tog typ en halvtimme, gissa om jag var trött efter det ? haha, men sen la vi oss på en klippa och solade och efter en stund gick vi till en strand som inte låg långt bort alls, bara "några meter" och la oss där. sen började vi gå tillbaka in mot stan igen fast en annan vög som gick lite snabbare, som tur var, men då var jag ännu tröttare i benen haha. när vi kom fram gick vi och åt på donken och efter det gick vi i några affärer, fick med mig 2 par örhängen hem, ett par där ena är ett utropstecken och det andra ett frågetecken och ett par där det står "no" på ena och "yes" på andra haha :) sen åkte vi hem igen och efter en stund mötte jag upp leticia och vi cyklade och la oss på roddklubben och solade. sen åkte vi till ett annat ställe och la oss på en brygga och pratade och skrattade och doppade fötterna. sen vid halv 7 åkte vi hem :)

igår hängde jag ju med leticia och hennes familj till fredrikshamn, sjukt kul ! :)
började med att jag gick upp halv 5 (!) för att jag skulle bli upphämtad vid halv 6, alla var ganska trötta då kan man säga och jag satt väl och gäspade ett antal gånger påvägen till göteborg. när vi kom fram dit så gick vi till det ställe där vi skulle gå på färjan och helt plötsligt bildades en kö framför oss som vi inte var sena med att ställa oss i haha, så vi kom ganska långt fram i kön. när vi kom på färjan letade vi upp restauranten (om det stavas så? ) och ställde oss i ytterligare en kö där haha.  när dom öppnade gick vi in och så åt vi frukost buffé, bacon, mackor, flingor, ägg, pålägg, läsk, choklad, juice, massa fanns det :)
efter det gick jag och leticia runt på båten själva och spelade lite grann på "enarmade banditerna" som de heter , roligt men beroende kan man säga haha ! :)
vi förlorade alla pengarna vi spenderade på den båtresan :(
sen mötte vi upp hennes familj för att båten snart var framme och gick av, väl i fredrikshamn så gick jag och leticia runt själva. vi kom in i en skoaffär där vi såg ett par snygga björn borg skor och man fick ta 2 betala för 1 på alla skor där och massa märkesskor fanns, men de björn borg skorna fanns bara i ett par i storlek 37 så det blev inget med det :( annars hade vi bara behövt betala typ kanske 300 var ju :( menmen
ingen av oss köpte nått mer än glass haha :)
sen gick vi på färjan tillbaka hem lite senare och började med att gå och äta direkt. efter det gick jag och leticia och skulle spela igen, egna pengar, och lite från hennes mamma och mormor, snällt av dom! :) så på den resan vann vi 200 kr sammanlagt! :D
sen åkte vi hem i bilen igen och var kanske lite trötta men pratade ändå maassa haha :)
sen kom jag hem och såg på en film och lite så och la mig ganska tidigt för var ganska trött haha :)

idag blir det nog att ta en cykeltur in till stan med mamma :)

långt inlägg detta blev haha, men mycket att skriva, men vi hörs /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0