every day is a bad weather day

godmorgon!
eheyyye. nej men sitter och kollar lite på tvn samtidigt som jag kollar runt här :) eller a, tvn laggar som fan  :( precis när det är mitt favoritprogram också, taskigt! jajja, vaknade för nån timme sen och har käkat och så. ska nog ta mig ett fotbad (haha) snart också så dem blir lena och fina ;) så ska jag måla naglarna också. faast jag måste vänta tills surran vaknar så jag kan låna badsalt eller vad det nu heter hahha :P sen får jag äta och klä på mig och sånt för klockan 3 ska jag stå vid macken och möta some people, sen åker vi och möter upp ännu mer folk på kg tror jag :) vet iallafall att jag ska träffa en sjukt efterlängtad kompis som jag inte träffat på över ett halvår och endå bor ví i samma stad.. illa.

men nu ska jag väsnas så mycket jag kan så mi hermana vaknar... PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0