detta fält måste fyllas i

hejhej!
kom nyss hem och har precis bokat biobiljetter till bridesmaids som jag och jessica ska se imorgon ! nått att se fram emot, hela salongen var tom idag, kanske imorgon med ? då kommer vi nog höras där inne, eller vad tror du jessica ? ;)
innan bion ska jag också va med jessica, så hela dagen ungefär spenderas med henne ! :)

jo, sa ju att jag kom hem nyss, och det var från näl, tog min spruta och var inne snabbt på lekterapin, det var där jag fick biobiljetter som tack för att jag lämnat grejer där och då kom jag på idén med bion, 2 biljetter, perfekt ju :)

nu sitter jag här i soffan, ganska mörkt är det, vädret är ju inte på topp direkt, men jag orkar inte resa mig upp och tända lampan hahah ;)
resten av dagen blir väl tvn, kanske film, läsa lite kanske, datorn och äta nachos ! så vi hörs ! /n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0