brist på rubriktext

det är väldigt svårt att skriva rubriker har jag märkt, kommer inte på några alls :o

dagen igår var rolig ! massa roliga videor och så haha, och bion var bra :) tyckte jag iaf :) men det var några som satt och grejade med sina mobiler under hela filmen och pratade massa. vad är det för mening med att gå på bio om man inte kollar på själva filmen ? efter bion åkte vi hem och kom hem runt halv 9 och kollade på tv :)

idag var jag på överby en stund, det var någon som gav mig några saker, eller inte bara någon men det var en man som stod och gav några grejer i en påse till ungdomar som gick örbi som skulle börja skolan igen och han sa typ någonting och gav mig påsen och jag bara "va ? ehh ?" och han bara " ta den, det är bara bra för dig" och skakade påsen så jag tog den och där i låg det en liten flaska duschkräm och listerine elr lysterine , vet inte riktigt hur det stavas haha.

nu ska jag alldeles strax göra klart mina naglar, lägger upp bild imorgon eller nått :)

imorgon börjar ju skolan igen, nu börjar jag känna ångesten hahah, men det blir väl bra, ny skola och så,
möter jessica och sara vid mig och sen möter vi natta och moa och så går vi till aulan. tror vi ska gå till typ 11.00 så vi hörs väl efter det om jag inte hittar på något
/n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0