bra gjort nathalie :)

hejhej!

dagen har spenderats på vattenpalatset med natalie och leticia, roligt :) och denna gången lyckades jag med att inte skada MIG men ena bikinidelen gick lite sönder.. förstår inte hur jag lyckas -.-
det finns en röd och en vit vattenrutchkana där och den vita är en ganska "kort kana" bara och den andra ett rör man åker ner i som svänger lite typ och i den röda är det kul att åka på mage med fötterna neråt, det går fort, så jag fick åka först hela tiden för de tyckte att jag åkte mycket snabbare än dom så de var rädda att jag skulle åka på dom haha, men så fort åkte jag faktiskt inte ;)

igår var jag med letcia och vi spelade monopol, typ väääldigt länge hahah :)

i förrgår var det ju söndag och då var jag bara hemma, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde så kan inte ha gjort mycket :)

imorgon vet jag inte vad jag ska göra, får se,
men vi hörs/n


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0