bloggen blir roligare med bilder, eller vad tycker ni?

hej på er! hemma igen.. eller har vart det ett tag men natta stanna här lite och vi tog massa kort och sånt, så nu kommer det bilder! vi ska nog ta mer imorrn också :D

på överby köpte jag bara 2 par leggings, hitta inget typ, hehe, var ju där i förrgår så kanske inte så konstigt haha :P men kul var det. käka också på etagegrillen för typ 3 gången på 2 veckor, tjockis hah. men sist gång "smaka" jag bara lite och gången innan så delade jag och leticia på en pizza bara så..

hehe, och nyss var jag&natta ute och tog kort men vi hade ingenting att ställa kameran på när vi skulle bilder med självutlösare på så då drog vi fram den där gröna soptunnan alla har? och ställde kameran där, kan ju säga att vi fick en del konstiga blickar haha menmen... är man störd så är man, but I like it!
här är några bilder.


älskar dej snutti<3

faaaail


där ser ni soptunnehandtaget haha ;)
orka-de/ar inte redigera bilderna men dem blev bra endå!
imorrn blir det nog ännu mer! :D

om en liten stund kommer dagens outfit upp också, även om ni kan se lite av den här uppe ;)
PUSS /j


här kommenterar du :)
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

SV~tack så mycket har du haft en fin dag? :)

2011-04-09 @ 20:02:24
URL: http://fukami.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0