hemmaaaaaa igen, tråkigt men gött endå!

hemma igen :/

har massor att berätta men ska försöka att göra det kort.
i söndags när jag kom dit så hoppade vi studsmatta och sen innan vi skulle sova spelade vi kort också kom min kusin in och körde snabbfrågor haha, jag DÖR vad kul det var..
 men det var nog bara för att vi va trötta.. skit roligt, men vill inte skriva ut det är eftersom folk kan misstolka hehe :P
sen när vi vaknade igår gick vi ut på en powerwalk/joggingrunda med min faster. trevlans! snacka om att man svettades alltså! 25 grader typ, och spring på det..
aja, efter det så träffa vi lite folk och hoppade lite, åt, duscha och bakade snoddas. sen på kvällen kom det en kompis och vi hoppade och grejsa och sånt..
 sen idag har vi hoppat studsmatta, vart i stallet (herreguud! gillar inte hästar, hehe) och där lekte jag lite med alla hundar, söta! sen kom det en kompis igen och vi gjorde fruktsallad, spelade sims, hoppade och sånt. sen packa jag mina grejer och åkte med nån som jag inte känner hehe (min fasters kompis eller nått?) ner till stan och då hämtade mina föräldrar mej och vi åkte till trollhättan och hämtade pass och sen efter det har jag käkat och sånt..
vill tillbaka till brålanda nuuuu! det kommer nog inte dröja så länge, hehe. vem vet, kanske redan om nån vecka haha :P

mycket bra början på lovet måste jag säga! men... jag har gått och blivit suuperförkyld/sjuk.. halsen river, snoret rinner, febern bränner och hostan tär på bröstet.. måste jag säga att detta inte var en så bra början på lovet? :( hoppas det går över snart iaf.. men nån gång så..
imorrn ska jag nog en sväng till överby om jag orkar, hehe, men vem gör inte? :P
sen kanske sola lite om det blir fint väder, ligger efter ju. har inte haft tid att sola i brålanda ju :(
och måste bygga upp brännan till cypern ju, så jag inte blir som en kräfta när jag kommer hem, haha :P

nu blir det lite långt här, utan bilder.. men ska allt försöka få in lite mobilbilder imorrn :)

nej, vi hörs imorrn! gött att natta är tbx också! PUSS
/j





här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0