ut i solen

hej :)
kom hem för en stund sen och har nyss ätit. natta kommer snart så vi får se vad som händer. senare tror jag att jag ska träffa leticia, erik och lukas men vi får se natta kanske hänger med också :) nu ska jag ut och sola tills natta kommer. vi hörs sen PUSS /j


här kommenterar du :)
Postat av: Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intressera av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 @ 20:26:06
URL: http://memie.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0