tbx till tha school

hej, det blir uppdatering endå. kunde inte hänga med natta hem, vet dock inte varför.. så jag tog cykeln hem istället. nu sitter jag här och ska strax tillbaka till skolan för utveclingssamtal. hoppas det går bra, får även reda på matteprovet vi hade för några veckor sen... efter det ska jag hem och fixa lite, innan vi drar oss mot polisen och fixar pass. och sen direkt till överby men jag hinner nog allt med att uppdatera lite snabbt, men ni lär ju märka det :P

skoldagen var asgó, hade sovmorgon och sluta vid 11, toppen!! och p det blir bara bättre, för på torsdag så börjar vi 8.10 och slutar innan lunch typ vid 11 och annars brkar vi sluta halv 4 (!!) fyy vad gött säger jag bara!

nej, uppdaterar senare, måste gå nu, puss /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0