speedad till tusen

ooh, sådär. har nyss ätit och försökt slappna av, var riktigt speedad där ett tag hahah ;)

just nu är det hockey på tv och för en gångs skull bryr jag mej inte heheh.. men 22 då ni då är det big brother(L)
sen ska jag nog läsa elsas mode, den är grym och i ganska många situationer känner jag igen mej heh ;)

imorrn blire dåligt med uppdatering, ska försöka sova så länge jag kan (börjar 9.20) och efter skolan hinner jag nog klämma in ett eller annat inlägg och sen vid halv 5 ska vi en sväng till brålanda :D bara över dan/eftermiddan/kvällen tror jag. och sen får vi se om jag orkar uppdatera, men ska försöka ;)
hörs PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0