So bring back the beat and then everyone sing

ooh, héjj. förlåt för dåliga uppdateringen men har inte haft tid förrens nu.

dagen gick vääldigt snabbt faktiskt. skolan var som vanligt. hade utegympa, uppspel på musiken, no, spanska och typ 15 min so-religion ;) 
direkt efter skolan åkte vi till arenan på provspelning, vi hade nummer 92-94 plus 2 nr på 70-nått. låång väntan!
jag sökte dock aldrig för det blev lite fel.. men hoppas nån av mina kompisar kommer med, som statist iallafall :)
satt där och vänta i 1.5timme sen snabba mej hemmåt och då åkte vi till överby en sväng.
 skulle kolla på nått.. hittade ingenting, som jag inte gjort på länge :s
 aja, efter det handla vi mat, åkte hem och åt massa gott, kycklingspett, tzatsiki, mozzarella, fetaostsallad och melon m.m. nu sitter jag här och kikar runt.

imorrn får vi se vad som händer på dagen och på kvällen ska vi hem till mormor&morfar och grilla med hela släkten vid 6, senare kanske jag ska in till stan och majbrasan med folk, men får se hur det blir med det.

nu ska jag fortsätta här så hörs vi ímorrn PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0