shoppingkväll imorrn!!

hej på er! hur mår ni? kul med alla kommentarer! bara man hinner svara också, men jag försöker!
dagen har flytit på som vanligt.
skulle egentligen och träna nu men jag ska på ett kalas klockan 5 så jag skippade det.
blir nog imorgon skulle jag tro, eftersom vi slutar runt 11.
 imorrn ska jag även till överby vid klockan 6 och träffa upp lite vänner där.
 varför jag åker dit klockan 6 när det egentligen stänger en timme senare är för att det är en s.k shoppingkväll då affärerna har speciella erbjudanden. kan ju ta ett exempel: bikbok som har 50% rabatt på hela sortimentet!
sjukt ju, det är ju redan bra priser där.
 tex ett par shorts som brukar kosta 99:- kostar imorrn 50:- gaalet, men grymt! blir nog massa folk men det är det värt! ;)

nu ska jag kika runt lite till här så uppdaterar jag innan vi åker till kalaset, vi hörs PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0