ping pong ball hehe

hejsan, vet att jag inte uppdaterat på nån dag..
men nu ska jag det ;)
igår var jag i skolan och efter den åkte jag till musikskolan, går ju i kör, där sjöng vi en jättekonstig uppvärmningslåt som går typ " i got a head like a ping pong ball " om och om igen och hälften fick inte sjunga ping och den andra hälften fick inte sjunga pong och då lät det ganska roligt när det lät "ping" från höger och "pong" från vänster om vartannat haha.

sen idag har jag varit i skolan och sen kom jag hem och åt lite och sen satte jag på datorn.
resten av dagen ska jag nog inte göra något speciellt, om jag inte hittar på något .

imorgon blir det skola och sen näl, och efter det hem och antagligen vara hemma, men får se.

nu ska jag ta och kolla lite bloggar , hade bra //nathalie


här kommenterar du :)
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Vill du vinna ett paket med läckra produkter från GUNRY? Det är busenkelt att tävla! :D

http://adaras.se/2011/april/vinn-ett-produktpaket-fran-gunry.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2011-04-28 @ 17:47:55
URL: http://adaras.se

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0