påsklooooooooooooov!!

hejehj :)
slutade för två timmar sen och har sen dess bara suttit här framför datorn och kollat lite bb och sånt :D
sen händer nog inget speciellt tror jag, bara käka pizza och godis med familjen, hemköp säljer alla marabou för 5:- sjuuukt ju. ska se till att jag får några i min ägo haha :P

har förresten lov nu :D och börjar nästa tisdag!! det händer en del grejer på lovet men ska allt försöka att uppdatera lite ;)

har typ inget att säga just nu förutom att jag har ont lite överallt såsom magen (!!), benen(kan typ inte stå, haha) och ryggen. man kan verkligen säga att träningen igår gav resultat! kan rekommenderas faktiskt! BRL wellnessboll var det alltså!
nej, uppdaterar senare, hörs PUSS
/j


här kommenterar du :)
Postat av: linn

coolt namn du har, haha!

hoppas du får en trevlig helg. kram! :D

2011-04-15 @ 17:51:35
URL: http://linnplockepinn.devote.se
Postat av: mjaow

Hejhej <3333333333333333

2011-04-15 @ 19:51:30
Postat av: Anonym

tjosan

2011-04-15 @ 20:36:41
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

galet skön blogg ni har tjejer!! :D

2011-04-15 @ 23:00:55
URL: http://iambaam.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0