påskfirandee

godmorgon!
hade inte tid att uppdatera igår.. natta hängde ju med hem efter och vi gjorde annat än att sitta framför datorn ;)
hon skrev ju vad vi gjorde och sånt tills hon åkte hem, och efter det åkte vi hem till våra kusiner och så var deras kusiner där, dom är norskar så man fattade inte så bra vad dom sa haha :p men vi åt grillat, var på lekplatsen, körde musicquiz och sånt skoj, stannade där ett tag och sen cykla vi hem och då titta jag lite på tv och sen gick jag och la mej ;) men det var skoj! bortsätt från att dom skrattade åt att jag sa "va" till vad dom än sa, haha. men efter ett tag fattade man ju mer :P

nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen ska vi nog cykla till överby tror jag, ska titta på en ny plattång, har haft min sen julas typ och den funkar knappt, den blir ju varm och så men håret blir inte platt? :S det känns som at värmen stannar inne i den liksom? aja, men såg en för bra pris, vill inte betala för mycket ifall att den inte funkar heller ;) så det är vad som händer idag skulle jag tro.. kanske träffar nån senare men vi får se!
nu måste jag hoppa in i duschen här.. skulle gjort det för ett bra tag sen ju, hehe. :P

PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0