överbyyy

godmorgoooon!
har inte så mycket tid på mej nu så det blir snabt detta.
vaknade för ungenfär en timme sen och har ätit, städat rummet, klätt på mej och sånt.
vi ska åka halv 12 och innan måste jag sminka mej och kanske platta håret, fast jag skippar nog det, hehe. påtal om att platta håret, plattången var asbra! testade bara lite snabbt sådär. och på mamma, haha. håret blev väldigt rakt! den var sjukt billig också under 200:- men jag lägger upp bild och text om den senare skulle jag tro.
nu måste jag fixa mej innan överby, för typ 3-4 gången denna veckan. vill ju sooooola :( men har man lovat så har man.. jaja. vi hörs PUSS/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0