överby idag?

god morgon!
glämde helt och hållet bort att uppdatera igår kväll när jag kom hem. vi va i brålanda, hos farmor&farfar och käka lite och så. sen fixa vi bilen och käka ännu mer haha. skulle även träffat some people men det blidde inte så. men ska ju upp snart igen förhoppningsvis :D

idag blire nog överby, igen. hehe. men en kompis ;) skulle egentligen vart och kollat på hockey idag.. min kusin ska spela men matchen börjar halv 11 och jag hinner/orkar inte duscha/fixa mej nu :P
menmen.. det är så himla härligt väder ute också 15+ i solen vare här för en halvtimme sen eller nått. och det blir varmare under dan :D så det blir nog att vara ute ett tag också!

nu ska jag ta mej nått att äta så hörs vi sen! 'PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0