natta is beeest, haha. remember?

hej på er!
natta åkte hem för typ en timme sen, då åt jag, tog en snabbdusch och bytte om. nu sitter jag här framför tvn och grejar lite. jag och natta åkte och köpte glass, satt och pratade lite, åkte roddklubben och bada fötterna och spela in filmer och lyssnade på musiiik och massa mer :)

imorrn ska jag till överby yttligare en gång, haha. men kollade typ bara i 4 affärer idag så. efter det måste jag plugga innan jag ska träna.

har inte tatt några grejer på grejerna jag köpt, ifall jag köper nått imorrn så tar jag allt sammtidigt. orkar inte nu.

nu ska jag återgå till tvn så vi hörs imorrn PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0