natta is back !...

... inte direkt, sitter bara hemma hos jessica och lånar hennes dator, det är ju inte så att vi inte har några datorer hemma men eftersom den inte är min egna på mitt rum som jag är van vid så blir det inte att jag tänker på att jag kan gå ut på en dator om jag frågar.. men idag åkte vi och mötte en kompis och var ute en stund och sen åkte alla hem til sig för att jag skulle äta och nu pratat jessica med han igen och jag messar en annan kompis så får vi se vilka som kan, men nu ska vi nog dra ut igen och ta lite mer kort. hur varmt som helst ute ju :o men det är ju bra , jag klagar inte men konstigt, snö för inte längesen ju ;) men ha det bra så hörs vi när vi hörs //nathalie


vet att ni redan sett bilden nyss men tog den från uppladdade bilder här på bloggen på jessicas dator,
hade bäst!


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0