natta is back on real :D

hej alla ! hoppas ni haft en bra dag ? :)
nu har jag äntligen fått tillbaka min dator, hopas att den fungerar nudå.
kan inte sitta och berätta allt jag gjort den senaste månaden eftersom det skulle bli ett väääääldigt långt inlägg, ta lång tid + att jag antagligen inte kommer ihåg vad jag gjort ;)
nu är det ju påsklov och solen och värmen kom lagom i tid till det, har ju vart varmt idag och igår och hoppas på värme ett tag till, har inget emot det iaf ;)
idag och igår har jag varit med kompisar och haft roligt :) bra början på lovet, en av kompisarna har jag inte träffat på ganska länge så det var kul också !

imorgon blir det överby med familjen och sen är jag antagligen bara hemma och tar det lugnt skulle jag tro.

jo, nu när jag har min dator igen så blir det normal uppdatering från mig igen, ett tag sen sist ju, så nu ska jag allt uppdatera. konstigt nog så har jag inte längtat ihjäl mig efter en dator, eller asså, det är klart jag velat ha tillbaka min, så inte så, men jag menar, jag har inte saknat att kolla alla saker på datorn så mycket, mest i början men sen "vande" man sig att inte kunna göra det när man vill. jag har ju självklart kunnat använda min mammas eller min brors dator ibland om jag velat men det har inte riktigt blivit så ändå..
MEN , nu har jag min dator igen och sålänge den funkar nu så tar jag och släpper det ämnet ;)
nu ska jag nog ta och läsa lite grann så hörs vi imorgon ! /nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0