internet är trasigt :(

hej & förlåt för icke-uppdateringen..
internet krånglar som fan. våra "donglar" har brytits av :( båda två, exakt sammtidigt typ :(
fan ocksåå! meen smart som mamma är kom hon på att vi hade två reserv ;) så nu har både jag&min syster internet :D fast mamma beställde en ny men dem var lätta att bryta av hehe :P

igår kväll käka vi bara massa god, grillad mat och sen såg på tv och sånt.
skolan förut var som vanligt. hade uppspel på musiken och det gick bra ;)
nu är jag med natta och har vart det sen skolan ;)

här är båda.. trasiga!!

här är den ena i två delar, buhuhuh!

blev överlycklig när vi hittade reserven.. dock har den en 2 meters lång sladd.. men man tager vad man haver!

nu ska vi förtsätta chilla här så hörs vi sen PUSS
/j


här kommenterar du :)
Postat av: julia.

Hej tjejen! Nu är det tävlingsdags på min blogg igen, du har chansen att vinna en valfri ring ifrån Cocoo! Kommentera bara på inlägget att du är med, lycka till!

2011-04-27 @ 12:26:39
URL: http://heydudess.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0