ingen rubrik :)

hej !
sitter här just nu och har precis målat naglarna, eller jag är inte klar än, väntar bara på att det ska torka så att jag kan fortsätta ;) men det är typ torrt nu :)
iaf, så ska jag måla på ett sätt som mamma visade mig på datorn igår, hoppas det blir bra ;) jag visar bild senare idag.

idag vaknade jag och duschade och gjorde mig iordning och sen åkte jag till blomsterhallen och kom sen tillbaka hem, gjorde lite saker och nu målar jag naglarna och lyssnar på musik.

senare idag ska jag träffa jessica, efter att hon kommit hem från överby. alltid lika roligt med henne ;)

nu ska jag ta och fortsätta måla naglarna och så får ni fortsätta ha en bra dag! //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0