in till stan nu :)

godmorgon på er!
nu sitter jag och kollar lite på linaskvällsbok, tror även det är min skola dem spelat in den på ;) har för mej det..
såg nyss att hon cyklar precis utanför mitt hus, fan va fräckt!
hinner inte kolla mer just nu, måste klä på mej, fixa mej och sånt. sen kommer nathalie, så drar vi in till stan och kikar lite, det är ju den årliga påskparaden idag så det blir nog kul!

senare ikväll ska vi ju som sagt hem till några och grilla och sånt :)
men ska hem emellan så då hinner jag nog uppdatera lite.

men måste skynda nu!! PUSS
/j


här kommenterar du :)
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

påskparad? :D

2011-04-23 @ 16:42:04
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0