im in love... with clothes..

hejsan!
kom nyss innanför dörren, äntligen får man pusta ut, puh!
dagen har minst sagt vart grym, men jobbig, men värt för det var så jävla skoj!

skolan gick snabbt, slutade vid 11 och dröjde kvar och satt och prata med folk och hade det trevligt. sen runt halv 1 kom jag hem, bytte om (till leggings och "tunika"/t-shirt från trånga jeans och tight tröja) tog en bulle, skrev ett snabbt inlägg och småsprang mot bussen. väl på överby gick vi runt lite, hittade ingenting på bikbok (typiskt när det är 50%rabatt -.-) sen köpte jag en chailatte och satte oss vig etagegrillen där 3 kompisar käka pizza/kebabrulle (va ganska mätt, så jag "smakade" bara "lite" av dem ;)) sen gick vi runt och hade jävligt kul asså! spela in en film där jag och elin (en kompis) sjunger en grym sång: hej, jag heter rasmus jag gillar kossor. hej, jag heter martin jag gillar kossor. mjölka, mjölka,mjölka kossan. mjölka, mjölka mjölka kossan. med rörelser, grym hah!
sen fortsatte vi vidare och då tappade en av kompisarna hennes plånka och vi sprang runt som idioter och leta efter den, höll på att dö helt seriöst. det var fullpackat med folk också.. men hon hittade den inte så dem åkte hem så var jag och sara kvar så gick vi till donken köpte en glass och satte oss ute (första gången iår!!) och vila, skööönt! sen tog vi en liten runda till och sen åkte vi hem :)
jag köpte 2 ginalinnen, ett vitt och ett svart, fick passa på nu när dem utgår och gina har fått in världens fulaste modell på dem nya -.- lika urringad bak som fram? :S jaja, glad att jag hann iaf! rusa dit om ni vill ha "janet linne" tror jag det hette, asgooa är dem! sen köpte jag en assnygg t-shirt som ni kommer få se imorrn skulle jag tro, men en grej jag egentligen inte behöver nämna är att den är från herravdelningen.. men där hittar man oftast dem snyggaste... bara det att jag tror en kille i min elevensval på skolan har en sådan. men vem bryr sig?

sen träffa vi lite gott folk också och prata och så. sen såg vi även jessica andersson, ni vet hon i let´s dance, hon som vann? iallafall så heter jag ju jessica och så klart skulle min kompis ropa just "jessica" (och visa en tröja för mej) när hon står där, så hon vänder sig om och bara "va, vad är det" haha snacka om pinsamt. :P
hade iaf sjukt kul!

långt inlägg här men.. kommer ett till snart PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0