If your an animal then tear up the floor

heej, hur är det?  här är det bra, solen steker som aldrig förr. haha, nejdå :P
kom hem vid 2 nångång och sen dess har jag solat, ätit glass och pluggat. men solade inte så mycket, men liite färg fick jag allt. nu snart ska jag iväg och träna, får ha med mycket vatten! och efter det ska jag duscha, funderar på att skrubba benen också. då fester färgen bättre, fast den man har för stunden försvinner.. jaja. men eftersom jag slutar tidigt imorrn blir det nog soola i några timmar ;) efter det ska vi grilla och sånt, och sen ska jag bara ta det lugnt. juste, jag ska ta bilder på plattången och de.. hittade ingenting alls idag, men funderar på ett par skor fast jag vet inte..
nej, nu ska jag snart byta om, puss /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0