hej alla glada :)

hej!
idag vaknade jag tidigt och slappade en stund på morgonen, sen gjorde jag iordning mig och sen åkte jag till överby, hittade inget till mig idag, ska ta och leta efter en klänning till skolavslutningen, men det känns som att det är onödigt att köpa en som man vet att man inte kommer använda mer efter själva avslutningen så har tänkt köpe en jag faktiskt kommer använda efteråt, så får se vad jag hittar :)

sen kom jag hem och åkte och handlade mat med mamma och där åkte lite klubbor med hem, miniklubbor ;) så nu har jag klubbor at sitta och mumsa på hehe ;)
sen kom jag hem därifrån och har kollat runt på datorn på olika sko- och klädbutiker.
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men att vara hemma blir det iaf så antagligen tv, dator, bok, umgås med familjen, nått i den stilen ;)

ni får hade bra så hörs vi ! //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0