(forget about the) price tag

hejsan allihopa ;) rubriken är bara för att jag fått den låten på hjärnan haha :)
idag har jag ju somsagt vart med jessica inne i stan, vi kollade lite i affärer, satt och åt mjukglass (muummss ;) ) och "såg" påskparaden. ingen av oss köpte något , finns verkligen inte många affärer där, så inte så mycket att kolla på.
efter vi varit i stan cyklade vi hem till jessica och hade allmänt roligt, satt ute i solen och annat skoj :)
sen cyklade jag hem runt kl 17.00 för de skulle iväg och då kom jag hem och åt tacos och såg på en film, grown ups hette den, lite konsstig ibland men den var helt okej.
sen kom jag hit till datan och skriver detta inlägget.

men nu ska jag ta och kolla lite bloggar snabbt och sen gå tillbaka till soffan och vara social så vi hörs //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0