cykelturishh?

tjenareee!
sitter just nu på våran stationära dator. den har blivit grym sen vi lämna in den efter den krashat!
han som lagade den uppdatera den till windows7 och det behövdes ;) dock försvann alla bilder och allt annat... :( men sånt händer. kommer nog börja uppdatera lite mer här ifrån!
bättre allt ju. mycket större och sånt ;) ska även försöka fixa designen här i veckan, mycket lättare än på min mini PC.
nu ska jag nog snart ut och cykla, behöver lite friskluft haha, bara suttit inne framför datan idag och det resulterar i huvudvärk :( så nu blire ut och cykla skulle jag tro.

imorrn blire dåligt med uppdatering och framförallt på måndag-torsdag skulle jag tro. imorrn åker jag nämnligen upp till brålanda, men ska nog dit på kvällen så hinner uppdatera innan. stannar där tills på tisdagkväll skulle jag tro och sen på onsdag ska mi familia till IKEA därav dålig uppdatering eftersom jag inte kommer ha tillgång till datan på mådag och inte heller på dagarna på tisdag&onsdag men på kvällarna blire lite skulle jag tro :)'

men jag uppdaterar som vanligt tills jag åker imorrn så vi hörs om en stund men nått roligt PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0