böcker och väder..

Hej på er!
Vaknade för några timmar sen, låg och läste ut elsas mode av Sofi Fahrman. Den var bra, tips verkligen! Kommer en recension i veckan skulle jag tro, även fast dem flesta redan har läst den. Så nu blir det att börja på 2:an elsas värld, ni visste väl att hon dessutom har börjat skriva på den 3:dje och sista boken?

Idag vet jag inte vad som händer riktigt.. Är allmänt trött så vi får se haha. :P Ska iallafall och köpa godis senare, det är vad jag har för planer idag hahah. Tråååkigt, men jag har ju hela lovet på mig att göra saker så det passar bra med en vilodag. ;) Men vi får somsagt se vad som händer, kanske blir en tur in till stan också? Den som lever får se!

Så tråkigt väder ute nu också! Trodde att det skulle bli sol och varmt idag ju? Hoppas det blir bättre nu i veckan, lov ju!

vi hörs PUSS/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0