14 april 2011

sry för dålig uppdatering!
nu gör jag iaf det lite snabbt.
skolan idag var typ som vanligt. på no:n hade vi "prov" tjejernas genomsnitt mot killarnas, vi skulle rätta killarnas prov och dem skulle rätta våra.. och självklart så var killarna sjukt snåla med poängen och vi överdrev nästan... iaf, så fick killarna 0,2% mer i genomsnitt. och då "vann" de klubbor. och sen efter lektionen prata vi med lärarn och då visa det sig att på ett prov hade de gett oss 3poäng mindre än vad vi skulle så då blev det lika, så då fic tjejerna också klobbor :D men om lärarn hade rättat om alla prov hade vi lätt vunnit faktiskt! hahahah, vi är bäst!!!
sen hade vi tröökigalektioner bara, tills efter lunch, då hade vi syslöjd, jag fick ÄNTLIGEN ta hem min halsduk :D:D och nu har jagbörjat på en mössa.. vet inte ens om jag vill ha den haha :P
sen hade vi mer lektioner och efter skolan, som slutade 15.30 för min del, åkte jag hem, åt lite, bytte om och cyklade bort mot gymmet, körde BRL wellness boll, BRL står för bål, rumpa & lår tror jag. asgrym iallafall, kunde inte stå på benen för dem skakade så mycket haha :P

förresten, h&m har ju släppt concsious collection (släppt och släppt... det har funnits vissa klädesplagg av Kollektionen i butik ganska länge..) idag.. har ni beställt/hittat nått ni vill ha? själv, såg jag några fina plagg.. men inte SÅ fina.. finns finare så det blir nog ingen beställning från mej ;)

nu ska jag kolla vidare på tvn och sen läsa, har bara några sidor kvar nu, ni får en recension när den är klar!
PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0